Marknadsföring

Marknadsföring är inte enbart en annons i papperstidningen eller en kampanj på facebook. Marknadsföring är en genomtänkt helhet från behovsanlays till utvärderade kampanjer utifrån datadrivna beslut. Här kan vi hjälpa dig. 

Från varumärke till köp.

En marknadsplan bör vara långsiktig och genomtänkt. Fördelningen av marknadsbudgeten bör bara 60% varumärke och 40% kampanjer. Som företag behöver man lägga mer resurser på varumärkeskampanjer för att hela tiden vara top of mind mot en större och bredare målgrupp.

Strategiskt behöver man även annonsera mot en specifik målgrupp med säljande kampanjer. Här skall man använda rätt tonalitet och uttryck mot den målgrupp kampanjen riktar sig mot. Insikt och kunskaper kring kundresan och att kontinuerligt analysera och optimera sina kampanjer behövs för att nå sina verksamhetsmål.

Marknadsföring är tidskrävande och komplext men vi kan göra det enkelt för dig.

 

Medieplaner & strategi

Annonsering

Analys

Kontakta oss

En genomtänkt marknadsplan börjar med ett möte med oss.
Kontakta oss idag så bokar vi ett möte öga mot öga eller via länk.